Omdat X-com en CloudSuite allebei hun eigen specialismen hebben, vullen de partijen elkaar uitstekend aan. “De kracht van CloudSuite zit hem vooral in het doorontwikkelen van het platform. De techniek achter e-commerce, zoals de functionaliteiten en koppelingen, is onze corebusiness”, vertelt Okko.
X-com focust zich vooral op de businesskant van e-commerce. Denk bijvoorbeeld aan het uitstippelen van een goede strategie voor e-commerce en het vinden van de beste manieren om je doelgroep te bereiken en de conversie te verhogen. “Wij denken met klanten mee en zijn sterk in het doorontwikkelen van webshops ten behoeve van het klantdoel. Als fullservice digital commerce agency hebben we ook een eigen online-marketingteam. We zien een goede webshop als een belangrijk middel, maar niet als een doel op zich”, aldus Bas.
Dankzij de samenwerking profiteren gezamenlijke klanten van de gebundelde kennis van CloudSuite en X-com. Ze krijgen een krachtig, gebruiksvriendelijk en toekomstbestendig platform via CloudSuite en profiteren tegelijkertijd van de strategische kennis en expertise die X-com heeft bij het in de markt zetten en optimaliseren van e-commercekanalen.
“Wij zorgen voor de technische basis, terwijl X-com de partij is die klanten kan begeleiden bij het zetten van de volgende stap in e-commerce. Denk bijvoorbeeld aan internationalisatie, marketplaces en het optimaliseren van websites”, licht Okko toe. Dankzij die wederzijdse kruisbestuiving van expertise kunnen zowel de klanten van CloudSuite als die van X-com profiteren van extra flexibiliteit. “Wij kunnen elkaars ontwikkelcapaciteiten gezamenlijk inzetten. Daardoor zijn we in staat om nog sneller klantwensen te realiseren.”
- Home
-
Strategie & Advies
ExpertisesCases
-
Performance Marketing
Expertises
-
Development
ExpertisesCases
- Onze successen
-
Over ons
Over X-com
- Kennismaken