X-com

Website Maashof

Tegenwoordig wordt meer dan driekwart van alle vakanties en uitstapjes online geboekt. Daarom is het logisch dat ook Maashof heeft gekozen voor een nieuwe website die is geoptimaliseerd voor zowel mobiel als desktop. Met een eigentijds design, waarbij gebruiksvriendelijkheid én een gastvrije uitstraling perfect zijn gecombineerd, is Maashof weer helemaal bij de tijd. Bekijk de website hier: www.maashof.com.

X-com heeft mij als kritische marketeer overtuigd door hun uitstekende kennis van techniek, development en de bereidheid tot samenwerken met onze overige online partners. Deze kruisbestuiving heeft na een intensieve samenwerking een prachtige website opgeleverd die voldoet aan alle moderne eisen.

Max Hermans

Groei Maashof

Het bedrijf Maashof is ontstaan in 1998 met een stuk grond en een goed idee: het exploiteren van forellenvijvers. Inmiddels is Maashof uitgegroeid tot een hotel met ruim 50 kamers, verschillende restaurants en andere faciliteiten. Gelegen in het hart van Noord-Limburg biedt Maashof diverse activiteiten en arrangementen. Denk hierbij aan solex tours, segway tours, handboogschieten, forelvissen en nog veel meer.
De nieuwe, door X-com ontwikkelde website, is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk zodat bezoekers snel en eenvoudig de gewenste kamer, activiteit of arrangement kunnen boeken.

Uitgebreid, flexibel en overzichtelijk CMS

Het, door een externe vormgever aangeleverde, design is door X-com voorzien van een uitermate flexibel cms-systeem: Processwire. Het beheer van de website is, in overleg met Maashof, helemaal op maat gemaakt. Hoewel de mogelijkheden hiermee zeer uitgebreid zijn blijft het voor de beheerder overzichtelijk en is het eenvoudig de site naar eigen inzicht aan te passen en uit te breiden.

Autoriteit

Bij het openen van de website zijn direct de zogenaamde USP’s (Unique Selling Points) zichtbaar. Ook de beoordelingen van diverse review-sites als Zoover, Tripadvisor en Booking.com worden trots getoond. Dit wekt vertrouwen bij de bezoeker. Uiteraard is de site voorzien van een beveiligde verbinding (https) waarmee zowel de privacy van de bezoeker als een veilige gegevensuitwisseling gewaarborgd zijn.

Cross-domain tracking voor Maashof: beter inzicht in het bezoekersgedrag en de waarde van je kanalen

De boekingen voor Maashof verlopen via een externe boekingsstraat. Om de bezoeker, bij het maken van een reservering, niet het gevoel te geven in een compleet andere omgeving terecht te komen, is deze boekingsstraat geëmbed in een template van de nieuwe Maashof website.
Aangezien de boekingen op een extern platform plaatsvinden is het voor Maashof essentieel dat alle transacties gemeten worden. Door middel van ‘crossdomain-tracking’ worden de sessies aan beide websites in slechts één account-property gemeten. Hiermee worden alle transacties onder de juiste bron weggeschreven. Zo heeft Maashof exact inzichtelijk welke marketingactiviteiten tot omzet leiden en welke activiteiten nog geoptimaliseerd kunnen worden.

Spreekt dit project je aan?

Neem dan contact met ons op.

Mail ons: info@x-com.nl

Gemaakt door

Dion van Rijswijk
Eric Swiggers
Ruud Alberts
Paul Einig
  • Dion van Rijswijk Projectmanager
  • Eric Swiggers Front-end developer
  • Ruud Alberts Webdeveloper
  • Paul Einig Front-end developer