X-com
aandacht voor theaters

Itix

Itix is een krachtige totaaloplossing voor theaters, bioscopen en evenementen met (online)kaartverkoop. Het volledige traject van websitebezoek t/m alle toekomstige reserveringen en contactmomenten waaronder toegangscontrole wordt hierin verzorgd. Ticketverkoop, klantprofielen, marketing gegevens en voorstellingsgegevens: alles in één centrale database.

X-com: Itix business partner

Itix is ontwikkeld door het development team van X-com. Wij zijn tevens verantwoordelijk voor de continue doorontwikkeling van Itix. Dit maakt ons de enige partij die optimaal gebruik kan maken van de mogelijkheden. De belangrijkste voordelen op een rijtje; Geen dure koppelingen, maximale snelheid, alle mogelijke Itix functionaliteiten beschikbaar en ‘in-house’ Itix developers.

Een online autoriteit binnen de theaterbranche

Een groot gedeelte van de Nederlandse theaters werkt met Itix, waaronder toonaangevende theaters zoals Chassé theater Breda, Frits Philips Eindhoven, Parkstad Limburg theaters, De nieuwe Kolk en Wilmink theater. Dit stelt X-com in staat om te benchmarken binnen de theaterbranche op het gebied van online gebruikers en aankoopgedrag. Hierdoor zijn wij de aangewezen partij om jouw online marketing doelstellingen te vertalen naar een optimale usability en conversiestrategie.

Definitie fase

Vanuit de organisatie doelstellingen start het multidisciplinair projectteam met een passende invulling van jouw Itix platform. De wensen maar vooral de behoeften van de doelgroep zijn bepalend voor de functionele invulling van jouw website.

Vervolgens wordt er gestart met het visualiseren van de belangrijkste elementen waarbij je actief betrokken bent. Met onze specifieke kennis en ervaring binnen de branche ondersteund door de benchmark data geven wij een optimale invulling aan de conversie en usabilitystrategie.

De ontwerpfase wordt agile uitgevoerd waarbij vorm en inhoud volgens de “mobile first” gedachte geïmplementeerd worden.

Online marketing

Wij realiseren (nieuwe) websitebezoekers met een optimale inzet van een uitgekiende marketing mix.

Het samenspel tussen Clicks en Bricks wordt vormgegeven binnen een omni channel strategie. Daarnaast maximaliseren wij cross- en up sell en activeren retentie.

Wij willen graag dé Full-Service online partner zijn, voor de lange termijn. Dit stelt ons in staat om de synergie binnen jouw online marketing mix te optimaliseren. Als DDA lid en Google partner staan wij voor kwaliteit en resultaat. Al onze online marketeers zijn Google AdWords, Bing Ads en Google Analytics certified.